Reise

SISTE DAGEN I KBEN

Da var vi nesten klare til avreise. Siste dagen i Danmarks hovedstad gav oss regn, s vi mtte g til anskaffelse av paraplyer. Men det gr bra, vi var jo s heldige med vret bde i gr og i forri...

TURIST-PIKENE

Fy sren s effektive vi var i gr. Det var s strlende vr at vi brukte beina som fremkomstmiddel,og det kjennes i dag! Vi har vel gtt langt nok til kvalifisere maraton minst to ganger! Men vi...

KBEN!

N er jeg og Cathrine i Kbenhavn! Liten jentetur. Kan betrygge alle med at det hverken er vann eller rotter i gatene. Hurra for det! Har n lastet ned en blogg.no app p iPod tuchen min, hurra for...

SKIWEEKEND P VOSS

I helga har jeg vrt p skiweekend p voss, eller nrmere bestemt myrkedalen (som ligger i voss kommune, men ikke i tettstedet voss, for voss er ikke en by - de vil ikke ha bystatus selv om de kunn...

LORO PARQUE

Sorry Mamma, det har gtt i ett siden fredag, s har rett og slett ike rukket oppdatere fr n! Men her kommer det, siste del fra deilige og varme Tenerife <3 Lrdag kjrte vi av grde til n...

PICO DE TEIDE

I gr l vi egentlig bare p stranda lxa, s flte det ikke var nvendig med et eget innlegg om det ;) I dag derimot, har vi ndd nye hyder. Bokstavelig talt. Vi har nemmelig besteget (nest...

SIAM PARK

Dag 2 i paradis ble tilbragt p badelandet Siam Park. Der alle atraksjonene var av en eller annen vannart, og man trengte snne store gummiringer til nesten alt. Hipp Hipp Hurra! <3 gummiringer!...

&lt;3 MKKRT P TENERIFE!

N er jeg alts p Tenerife! Vi reiste i gr, flyet gikk fra Rygge 15.55. Ha ha, ble faktisk ropt opp p flyplassen alla ?Kan Netta Marie Skretteberg Hkonsen komme til skranken for en personlig...

SNART FERIETID!

N sitter jeg med dene ukens laboppgaver. De m jo leveres i dag, for p sndag reiser jeg jo til Teneriffe! Hipp Hipp Hurra! Veit flere av dere i klassen hater meg bittelitt n, men det er greit, ...

SYDENEFERIE DELUXE!

P lrdag formidag reiste vi til Hnefoss for tilbringe resten av helgen med familien til Sigmund. Alltid like hyggelig og alltid full fart der. Har jo hrt om det skalte "svigemonsteret", men ...

SEA-LEBERTIS & LAST DAY IN PARADISE

Og da har vi kommet til lrdagen fredagen, dagene gr litt i surr her nede. Er det forresten nede eller oppe i forhold til Norge? Eller er det kanskje p siden? Noen som veit? Uansett...Vi er tiden...

GOLDEN GATE BRIDGE

I dag har vi faktisk vrt p brua over alle bruer!Dagen startet med at vi faktisk rakk frokosten. Og det var litt av et opplegg! Kom opp der frokosten skulle vre, og det var bare et bttekott med ...

SAN FRANCISCO!

I gr morges annkom vi selveste San Francisco. Sov vel ca 30 min natt til i gr, kom hjem fra Disneyland i 1 hav 2 tiden, og skulle reise igjen kl 3. You do the math! S grsdagen ble bittelitt red...

CALIFORNIA ADVENTURE!

og n kommer MANDAGEN! Brooke er "Cast Member" i Disneyland, som betyr at hun jobber der. Det er kult p mange niver, og ett av dem er at hun ordner gratisbilletter til oss. Jippi! S ma...

LA CANDY

Hallo i luken! Tiden flyr forbi, og dgnet strekker rett og slett ikke til. Vi reiser ut av huset med en gang vi str opp, og kommer ikke hjem igjen fr langt p natt (noen ganger morgen). S derfo...

CALIFORNIA CALLING!

Hallo!N er jeg i California. Flyturen gikk over all forventning, men vi fikk plass p det orginale flyet, s det ble ikke 600 euro likevell. Men det var egentlig like greit! Godt komme seg p fl...

San Fran!

N er det to dager til avreise! Kofforten er nesten pakket, og alt av billetter, hoteller og greier er ordnet! I dag bestilte vi hotel for oppholdet i San Francisco. Er ikke lett finne rom med to...

SO LONG

N pakker jeg s det nesten gr rundt for meg! I morgen er et en uke til vi setter nesa mot USA. I dag reiser vi til Portr for tilbringe noe dager p hytta til kjresten. Og jeg kommer ikke tilb...

REISEFEBER

Kanskje litt prematurt, men det er faktisk BARE 35 dager igjen til jeg og Rune reiser til selveste USA. Og jeg fikk et yeblikk litt panikk i stad. Jeg har nemmelig ikke kjpt meg reiseguid enn. K...

REISETILATELSE INNVILGET!

P sndag skte vi om innresetilatelse til USA. Er et skjema man m fylle ut p nettet, og fikk godkjent med en gang vi trykket p knappen. Fantastisk! Slipper syre og ordne med visum. Var mange ...

LA - Here we come!

N er det i boks! Flybillettene til tidenes sommerferietur er n kjpt og betalt. Ingen vei tilbake. Jeg og min bestevenn Rune skal nemmelig i bryllup i LA i sommer, til Brooke og Brandon. Brooke v...

Hjemme fra hyttetur

N har vi vrt p hyttetur p Rolfsnes i Bmlo kommune!Det har blitt mange seine kvelder, seine morgener, lange frokoster, flere liter kaffe, grillings, firstprice mat, god mat, oreo shake og MYE h...

Ankommet Bergen!

N har vi edelig kommet oss frem. Reste fra vikersund kl 08.30 i dag morges. Det var en gr og reintung tur over hardangervidda, men det gjorde ikke noe. Naturen var fortsatt like fin. N driver de...

London Baby!

N har jeg kommet hjem fra london! Bortsett fra at jeg ble syk, og var sengeliggende ett par dager var det en super tur!Vi fikk vrt innom de fleste severdighetene som london eye, maddame tussaudes...

Reisefeber - igjen!

Hjemreisen fra malaga i gr ble litt mer strabasis enn jeg hadde hpet p! Ble vel ca 3 timer forsinket til slutt. Dette skjedde:1: Norwegian i malaga hadde for f ansatte, s det var bare en inns...

Malaga Dag 6

Holy Mascara!N er jeg skikkelig lei panekaker med sjokoladeplegg til frokost. Neste gang gjr jeg som smbarnsfamiliene - jeg tar med meg "min frste leverpostei"!Fikk shoppet litt p k...

Malaga Dag 5

Dagen begynte som vanelig med frokost. Det var "wrap up" og avsluttning p kongressen. Der var det en liten oppsumering fra de forskjellige foredragene og seminarene. Det var greit det, m...

Malaga Dag 4

Dagen begynte som vanelig med frokost. Ble med p seminar i dag ogs, for Pappan min skulle vre med holde ett! *tommel opp* Han var s flink atte!Ble selflgelig en smule rosa nr jeg klarte s...

Malaga Dag 3

Som pliktoppfyllende nesten-voksene vi er ble vi med p seminarer p formiddagen. Ett par som var ganske interresant, men ogs en som var litt unyttig, for min del i allefall. Det beste med seminar...

Malaga Dag 2

Sto opp tidlig og spiste frokost. P trss av at det var meldt strlende sol og skyfri himmel valgte vi bli med p pningen av kongresen. Vi faller utenfor de fleste kategorier her nede, ikke hel...

Malaga Dag 1

N er jeg i Malaga, med Mamma, Pappa og Petter (og resten av statoil-familien). Det er nemmelig kongres for Statoil. Ca 600 statoilforhandlere, ledsagere, barn og ledere er samlet i paradis! S gr...