Ferdig strikke-kjole 3/4 år

Nå er endelig kjolen ferdig! Den ble faktisk postet i dag, så nå håper jeg den snart får en kropp å henge på! Ble faktisk ferdig i går kveld. Må ærlig innrømme at strikkingen har kommet litt i bakevja nå når eksamensstresset har vært som værst. Mn ferdig ble den, og fin! Var kjempegøy å strikke med så me mønster, når jeg først fikk taket på det. Gosj! Mye kniting i begynnelsen, så mange tråder å holde styr på. Rart det ikke ble en alvorlig knute ett sted! Men nå tror jeg at jeg har utarbeidet meg en måte å få gjort det på jeg også. For alle har vel sine måter de gjør det på. Men tror ikke jeg kommer til å strikke en i voksenstørelse med det første ;) 

Ser litt rar ut der den henge på en alt for stor kleshenger. Fikk i allefall konstantert at den er veldig elastisk når jeg tok den på hengern. Men den ble absolutt nydelig! Håper bare eieren blir fornøyd :)

Nå skal jeg ta frem symaskinen, har litt å gjøre på den også!

5 kommentarer

Hobbyanette

24.apr.2010 kl.16:16

Den var jo kjempesøt :) Så flink du er!

Oddbjørg

24.apr.2010 kl.17:23

Veldig fin, du er flink!

Imponerande med alt mønsteret.

Ha ei forsatt fin helg

Marit

24.apr.2010 kl.20:36

Hei! Jeg har vært innom denne bloggen mange ganger, men husker ikke om jeg har kommentert noe her... Det angrer jeg litt på, for jeg vet at jeg har tenkt at du var veldig flink :D Liker bloggen din, og denne kjolen var jo veldig flott :) Stikker nok innom her igjen ;)

Tine Kristin

25.apr.2010 kl.20:52

Veldig fin altså. Får lyst til å strikke litt når jeg ser deg. Synd jeg har så lite tid nå :-(

Cecilie

01.mai.2010 kl.21:31

Kjempefin kjole!! :) Du er kjempeflink ;)

No ligger forresten oppskrifta til monsterbuksa på bloggen min! ;) (Sorry at det tok litt tid..)

Skriv en ny kommentar

Netta Marie

Netta Marie

21, Oslo

Livsglad jente som bor sammen med kjæresten sin Sigmund i Oslo, og går på UiO. Jeg elsker å strikke, og er litt over middels glad i pingviner. Ser du noe strikket du liker? Jeg strikker på bestilling:) Send meg en mail på netta.marie@gmail.com