Strikkagenser til MEG!

På fredag var det studiedag - også kalt vaskedag i klassen! Jeg var så flink og vasket og ryddet pulten min, at jeg belønnet meg selv litt. Er jo viktig å belønne seg selv på hverdagsbasis synes jeg! Så jeg dro ned i byen og kjøpte garn til strikkagenseren jeg har drømt om så lenge. 

Tenkte egentlig jeg skulle lage en grå en, men så tenkte jeg det ble litt kjedelig, så jeg tenkte på å ha en stripete en. I to nyanser kanskje. Men når jeg sto der og skulle velge ut garn gikk jeg litt bananas! Men tror den blir kjempefin til slutt! Bruker ikke noe oppskrift, bare målte meg rundt livet og ganget opp med anntal masker per 10 cm når jeg la opp. Prøvelapp er gull verdt!

Som du ser på bildet droppet jeg rødt og hvitt i gensern, så håper jeg får byttet det! Er litt usikker på om jeg vil ha V-hals, rund eller sånn med hemper. Må se det ann og bestemme meg snart. Har klart å komme til nesten under armene i helga, så har ikke så god tid til å bestemme meg på. Men i dag dumped det ned garn til den nyeste bestillingen i postkassen min, så gensern får ligge på vent litt :) Håper bare jeg blir ferdig til påske! 

3 kommentarer

Tine Kristin

01.mar.2010 kl.23:19

Blir jo fin den da!

Artig med noe ikke alle andre har :-)

02.mar.2010 kl.01:11

Ah, så stilig! Jeg bare elsker og digger striper i "all slags" farger :)) Den blir überkul :D

Netta Marie

02.mar.2010 kl.15:35

Anonym: Jeg også! Kult med noe som er litt orginalt! :)

Skriv en ny kommentar

Netta Marie

Netta Marie

21, Oslo

Livsglad jente som bor sammen med kjæresten sin Sigmund i Oslo, og går på UiO. Jeg elsker å strikke, og er litt over middels glad i pingviner. Ser du noe strikket du liker? Jeg strikker på bestilling:) Send meg en mail på netta.marie@gmail.com