Strikkagenser til MEG!

P fredag var det studiedag - ogs kalt vaskedag i klassen! Jeg var s flink og vasket og ryddet pulten min, at jeg belnnet meg selv litt. Er jo viktig belnne seg selv p hverdagsbasis synes jeg! S jeg dro ned i byen og kjpte garn til strikkagenseren jeg har drmt om s lenge.

Tenkte egentlig jeg skulle lage en gr en, men s tenkte jeg det ble litt kjedelig, s jeg tenkte p ha en stripete en. I to nyanser kanskje. Men nr jeg sto der og skulle velge ut garn gikk jeg litt bananas! Men tror den blir kjempefin til slutt! Bruker ikke noe oppskrift, bare mlte meg rundt livet og ganget opp med anntal masker per 10 cm nr jeg la opp. Prvelapp er gull verdt!

Som du ser p bildet droppet jeg rdt og hvitt i gensern, s hper jeg fr byttet det! Er litt usikker p om jeg vil ha V-hals, rund eller snn med hemper. M se det ann og bestemme meg snart. Har klart komme til nesten under armene i helga, s har ikke s god tid til bestemme meg p. Men i dag dumped det ned garn til den nyeste bestillingen i postkassen min, s gensern fr ligge p vent litt :) Hper bare jeg blir ferdig til pske!

3 kommentarer

Tine Kristin

01.mar.2010 kl.23:19

Blir jo fin den da!

Artig med noe ikke alle andre har :-)

02.mar.2010 kl.01:11

Ah, s stilig! Jeg bare elsker og digger striper i "all slags" farger :)) Den blir berkul :D

Netta Marie

02.mar.2010 kl.15:35

Anonym: Jeg ogs! Kult med noe som er litt orginalt! :)

Skriv en ny kommentar

Netta Marie

Netta Marie

21, Oslo

Livsglad jente som bor sammen med kjresten sin Sigmund i Oslo, og gr p UiO. Jeg elsker strikke, og er litt over middels glad i pingviner. Ser du noe strikket du liker? Jeg strikker p bestilling:) Send meg en mail p netta.marie@gmail.com